söndag 30 mars 2014

Uteliv ~ Outdoor living

Det känns som om jag svävar på små moln. De senaste dagarna har ju varit helt fantastiska!
Vilket drömväder alltså..! 

Igår var jag ute hela dagen. Fixade med blommor, sågade ved och satt i däckstolen och bara njöt i solen. När kvällen kom ville jag inte gå in, så det blev mys i uterummet, med en massa levande ljus.


Idag har jag varit och köpt lite nya växter. Som vanligt kom jag hem med något helt annat än vad jag tänkt mig, hihi. I stället för en rosa hortensia och lite penséer blev det ett magnoliaträd och ett litet fikonträd. 

Nu skall jag ut och njuta lite i solen igen. Ha en riktigt fin dag!!!

Kram
Mia
-

12 kommentarer:

It's me sa...

Happy sunny sunday darling....love from Holland ...xxx !

AnaCristina sa...

bom dia!

Anci sa...

Det är riktigt härligt vårväder ! Fortsätt att njuta :)

Kram
Anci

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad härligt !! Sååå fint du har det. Kraaam Anette

Anonym sa...

Ååååå...det høres utrolig herlig ut:}
Nydelige bilder som alltid:}
Gleder meg til jeg kan begynne ute også, men jeg må grave rundt huset osv så det blir en stund til....
Ha en herlig uke
Klem Merete

G:a Affären sa...

Ditt magnoilaträd och fikonträd kommer säkert att trivas alldeles utmärkt på verandan. Jag kan aldrig glömma bilden med nektarinträdet och fåtöljen!
Visst är det en härlig tid!

Kramar
Cia

Hanna sa...

Fina bilder och visst har vi haft helt fantastiska dagar denna helg, bara att passa på att njuta
Ha en fin söndagskväll
Hanna

Gabriella sa...

Vilken dag du haft, det låter underbart! Och magnoliaträd och fikonträd, så härligt:)
Kram

Hajan sa...

Hoppas att Magnolian kommer att trivas, det bliver så vackra
blommor på de träden.
Härlig tid nu vi har framför oss.

Annas skattkammare sa...

Visst är det helt ljuvligt!!
Så fint du visar, åh så roligt med växtinköp! Vi fick en magnolia när vi gifte oss i fjol och det ska bli så spännande att se om den blommar iår! Fikon låter ju också väldigt spännande!
Kram Anna

HWIT BLOGG sa...

Åh det där lilla fikonträdet igen...så himla fint! Jag ska till plantskolan i em, får se vad jag hittar, det är ju alltid NÅGOT nytt man släpar hem!
Ha en finfin vecka i vårsolen...
Kram,
Titti

Maria sa...

Ja du Mia vädret är bara så ljuvligt. Är själv i Sälen där solen lyser från en klarblå himmel. Kan inte bli så mycket bättre. Ha de bäst